Aktuální soutěže

26.–28. 4.2024
Tréninkové soustředění reprezentace (zahraniční závody ROB Bizon Cup Polsko)
27. 4.2024

2930

Vzkazovník

Nečik [17.12.2023 19:12:39]
pozvánka do fotogalerie na nové obrázky z Bílovic https://eu.zonerama.com/FotoNecik/1234646
Matěj Šafář [09.11.2023 21:05:16]
Ahoj, s Michalem všechny srdečně zveme na letošní ročník Praha-Lišky, který se bude konat v sobotu 2. prosince! Odkaz na propozice je zde:
Na všechny se budeme těšit!
Ladislav Schejbal [16.10.2023 19:12:35]
V casopise Prakticka elektronika 10/23 je nekolika strankovy clanek od Štemberka,
Jak se honila liška s. 35 o zacatcich do dnesniho dne. Jsou tam i zajimave fotografie techniky a zavodniku.
I s MS 2023.
Lada Cheb.

Aktuálně

Podporuje nás...

NSA.  pravidelně podporuje náš sport prostřednictvím dotačních programů
Zpravodaj ČUS

Zpravodaj ČUS (dříve vydávaný pod názven Tělovýchovný pracovník ČSTV) — stáhněte si nejnovější číslo.
Fotogalerie o ROB
navštivte zatím asi největší fotogalerii o ROB, kterou pro Vás již tradičně připravuje ....
ROB upoutávka...
Zhlédněte motivační video z dílny Ruského ROBáka Alexe Shejnise: anglicky a rusky.

.: Zimní reprezentační soustředění — leden 2018 :.

První reprezentační soustředění se konalo ve Strážném v Krkonoších. Přijeli jsme v sobotu 20.1. na Hříběcí boudu a hned šli na oběd. Po obědě jsme rozděleni ve skupinkách vyrazili prozkoumat zdejší běžkařské stopy a terén. Zmoženi ze zdolání prvního kopce v prvním odpoledni jsme se vrátili zpět na večeři a krátce poté proběhla zahajovací schůze věnovaná nadcházejícímu Mistrovství světa v Koreji, která byla ukončena společným protahováním.

Další den ráno po snídani rozděleni do skupin podle fyzické zdatnosti jsme vyrazili už v devět hodin na běžky. Holky si vybraly dvoufázový trénink, zatímco junioři jeli na celodenní výlet na Černou horu. Na večerní schůzi se promítaly mapy z Koreje a debatovalo se o zdejším terénu a zvláštnostech.

V pondělí již bylo skupin více, někdo chtěl jet bruslit a někdo zase na klasiku. Tentokrát všichni dorazili na oběd včas a odpoledne absolvovali společný výběh směr Strážné a kruhový posilovací trénink na chatě. Po večeři proběhla tradičně schůze, kde jsme řešili naše názory na mapy z předešlého večera. Andrej každému přidělil jednu z nich s úkolem postavit vlastní trať pro hlavní kategorie a spočítat směrný čas.

V úterý byl odpočinkový den, a tak jsme šli na běžky jen dopoledne a někteří po obědě na výlet do kavárny ve Strážném. Večer nás ještě čekala sauna.

Ve středu jsme jeli na celodenní výlet. Cílem kluků byl pramen Labe a cílem zbytku pokořit Sněžku. Bohužel se ale cíl nepodařilo většině splnit pro nepřízeň počasí. Večer jsme opět probírali postupy na mapách z Koreje a nezapomnělo se ani na společné protahování.

Ve čtvrtek časně ráno nás Andrej odvezl do Vrchlabí na perfektně připravený běžkařský okruh. Nešťastně si zde zranila ruku Marcela, kterou potom Andrej musel zavézt do nemocnice. Zbytek dne proběhl bez jakýchkoliv dalších úhon, odpoledne většina absolvovala druhý společný výběh a posilovnu.

Pátek byl opět volnějším dnem, každý mohl jít na jak dlouhou trasu chtěl nebo mohl zůstat na ubytovně a část dne odpočívat. Odpoledne plnoletí společně vyrazili do volební místnosti ve Strážném odevzdat svůj hlas do prezidentské volby. Večer byla v plánu už jen sauna.

V sobotu si všichni museli sbalit a vyklidit pokoje již ráno. Před obědem se ještě jelo na chvíli na běžky, udělali jsme společné foto a po obědě následovala závěrečná schůze, kde jsme vyhodnotili celé soustředění. Potom už byl čas se rozloučit a rozjet se domů.

Tím skončil týden, ve kterém ti nejpilnější nalyžovali 180–190 km a naběhali 25–40 km. Soustředění se zúčastnilo 16 reprezentantů + 7 dalších účastníků (RT a veteráni).